13 января, среда 4 класс

 1. Русский язык

Тема. Правописание приставок бес-, без-, при-, пре- в именах  прилагательных.

Изучить правило

https://www.youtube.com/watch?v=ico6UpbmD30

с.109 упр. 193 – образовать от существительных имена прилагательные при помощи приставок;

упр. 195 – списать, вставить пропущенные буквы, подчеркнуть прилагательные, выделить в них приставки

2. Математика

Тема. Множення чисел, які закінчуються нулями

1.  Розгляньте випадок множення багатоцифрового числа на одно цифрове 54000•3 у звичайному порядку

  54000

  *      3

162000  

Висновок: очевидно, що три нулі, які були в кінці першого множника залишаються і в кінці добутку. Тому розмістити множники можна по-іншому.

=>Другий множник записуємо так, щоб нулі залишалися праворуч

        54000

      *  3___

      162000

=>Множимо частину чисел без нулів, а до утвореного числа приписуємо нулі першого множника. Кажуть, що нуль ми зносимо. У нашому випадку ми знесли три нулі.

Робота в підручнику с. № 558 – 560 – усно;  

Письмово; № 565 (звернути увагу на вирази з іменованими числами, перевіряємо кількість цифр!)

№ 566 (скласти короткий запис умови) 

№ 571 – скласти буквений вираз

3. Литературное чтение

Тема. Пришвин М. М. «Мои  молодые друзья…», «Золотой луг»

С. 93 – 94

1. Прочитай обращение писателя — Михаила Михайловича Пришвина к читателям. О чём говорит писатель детям? Какие наставления даёт, что объясняет, к чему призывает? Научись читать этот текст обращение выразительно, со смыслом.

2. «Любить — значит знать»,— утверждает народная мудрость. Рассказ «Золотой луг» — поэтический наполненный чувствами рассказ о родине. Так ли это? Читай, размышляй. Научись выразительно читать рассказ М.  М.  Пришвина «Золотой луг».

Словарная работа

Забава - развлечение, игра.

Я в пяту - следом за братом, не отставая.

Зазеваться - заглядевшись, не увидеть, не заметить кого-нибудь другого.

Промысел - добывание, добыча чего-нибудь.

Докажите словами из текста, что луг золотой

4. Природознавство

Тема. Навчальний проект. «Розмаїта Африка».

1. Знати відповыді на запитання до тем:

1. Африка – на карті півкуль.

Чому це найспекотніший континент?

2. Пустеля Сахара-найбільша пустеля світу.

Як погодні умови впливають на рослинність?

Тварини Сахари.

3. Вологі тропічні ліси.

Чому у вологих тропічних лісах рослинний і тваринний світ дуже різноманітний?

4. Саванна на території Африки.

Що таке савани ? Пори року у савані.

Які рослини ростуть у африканській савані? Тваринний світ.

https://www.youtube.com/watch?v=KcMp9M9CX6A

2. Побудуйте ланцюги живлення, які склалися в савані і тропічних лісах.

3. Визначити правдиві та хибні твердження:

 

Омивається двома океанами

Омивається Північним Льодовитим океаном 

Другий за розміром материк

Омивається Тихим та Індійським океанами

Найвіддаленіший материк

Третій за величиною материк

Баобаб, фінікова пальма, ліана

Знаходиться у східній півкулі

Найменший континент

Цей материк- «безлюдний         континент»

Знаходиться найглибше озеро світу

Білий ведмідь, морж, північний олень 

Найбільший за розміром материк

Зебри, жирафи, слони, антилопи, буйволи

Найменший материк

Знаходиться в західній півкулі

Омивається Тихим океаном

На узбережжі морів і океанів живуть пінгвіни Омивається всіма океанами

Цей материк розташований у двох півкулях

Найтепліший континент  

5. Я у світі

Тема. Вчимося любити свою Батьківщину.

1. Вправа  «Продовж речення»

Для мене Україна -  це……..

Так в чому проявляється наша дитяча любов до Батьківщини?

(Любити Україну (дієвослово – значить діяти) – доповнитисловосполучення:  наполегливо …,берегти …, бережно використовувати …, поважати, з пошаною ставитися…, примножувати …,вивчати …,

2. Розтлумачте, яке прислів’я про малу батьківщину, а яке про велику Батьківщину.

Кожному мила своя сторона.

Без верби і калини нема України.

Де не є добре, а вдома краще.

Україна - рідний край , про її добробут дбай.

3.Доберіть якомога більше прикметників до слова «Батьківщина».

4. Дерево побажань для України.

Діти, ви – майбутнє України. Тож своїми знаннями, працею,здобутками підносьте її культуру.

Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність України, поважайте наш народ і нашу мелодійну мову.

А зараз прислухайтеся до свого серця і висловіть свою любов щирим побажанням Україні і тоді розквітне наше «Дерево побажань».

(Добра, радості, миру, безпеки, процвітання, щастя, мудрості, щирості, краси, гармонії, спокою, здобутків, перемоги, благополуччя, єдності,успіхів).

https://www.youtube.com/watch?v=m4yVNLdjfbo

https://www.youtube.com/watch?v=cSva_HCBN6k

с.82 – 85 в учебнике



Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Литература. 8 класс 11.01