14 января, четверг.. 4 класс
1. Русский язык
Тема. Изменение имён прилагательных по падежам во множественном числе.
1. https://www.youtube.com/watch?v=Ut8cAgLdH8g
2. Перед вами письмо от вашего сверстника из
Америки.
«Здравствуйте, ребята! Я очень рад, что побывал в ваших
сказочная местах. Мне у вас очень
понравилось. Таких высокая гор и белый снега я ещё не встречал. Особенно я
запомнил красивая дерево с белый стволом. Теперь я
могу узнать русская берёзу!»
- Что вызвало улыбку?
- С какой проблемой столкнулся Джон?
прилагательные.)
3. Исправьте ошибки
4. С. 111 изучить правило
5. Упр. 203 прочитать текст, выписать прилагательные – антонимы
парами
6.Выполнить задание на карточке с.88
2. Літературне читання
Тема. С. Плачинда. Хлопець з обротькою
1.Перегляд мультфільму.
https://www.youtube.com/watch?v=SERV1luggws
2. Питання:
- Яким був печенізький
хан Куря у мультфільмі ?
Чи відрізняється він у тексті,коли ви малювали його в
уяві?
- Які риси характеру у мультфільмі?
- А в тексті? (Підтвердіть словами з тексту)
- Який епізод використав художник в тексті та у фільмі,що показує,
що Куря дуже хотів стати правителем міста
на Дніпрі? (знайдіть у
тексті,зачитайте)
- Підтвердьте словами з
тексту, що киянам було дуже важко жити
в оточеному ворогом місті.
- А в фільмі як ви це зрозуміли?
-Яка основна думка твору? Яке прислів'я виражає головну думку твору?
Чия відвага, того і перевага.
Взявся за гуж не кажи, що не дуж.
І сила перед розумом никне
3. Напишіть листа другу (шаблон).
Любий, друже!
Я прочитала (прочитав ) оповідання « Хлопець з обротькою».
Мені було дуже ……… . Я дізналась
(дізнався) про твій ………. . Хлопчина врятував ………., і
повів себе як ……… . Бажаю тобі
…….., ….... .
Твій вчинок назавжди залишиться в моєму серці. Твій друг…….
3. Музичне мистецтво
Тема. Музика не знає кордонів. С: Український народний танець «Гопак». В: Українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку».
https://www.youtube.com/watch?v=h-wsg5c7RAY
Кожен
народ має свої національні фольклорні здобутки. Крім того, в музичному
мистецтві всіх народів можна знайти спільні й відмінні риси. Послухайте декілька прикладів музичних творів
різних народів. Спробуйте визначити, якому народу належить кожен із них, що між
цими творами спільного і чим вони відрізняються.
https://www.youtube.com/watch?v=UvJiWEyky5Y
https://www.youtube.com/watch?v=n9y8WrY2Ha4
https://www.youtube.com/watch?v=gHybyogWWm0
Ці твори об’єднує те, що вони веселі, їм притаманна танцювальність, однак кожен із них має свої інтонаційні особливості, характерні музиці саме того народу, який вони представляють. До речі, українська й білоруська музика мають більше спільного, адже ці народи належать до слов’ян і мають мовну та культурно-історичну спорідненість. Можна подивитися, наприклад, на національні костюми, музичні інструменти, якими користуються українці… і білоруси. А ось від їх музики дуже відрізняється музика грузинського народу. Її можна назвати «гарячою», яким є і сам грузинський народ. У ній важливу роль відіграють ударні інструменти. Хочеться звернути увагу на своєрідну мелодику «Лезгинки» (незвичну для української музики). Аналіз прослуханих творів Ці твори об’єднує те, що вони веселі, їм притаманна танцювальність, однак кожен із них має свої інтонаційні особливості, характерні музиці саме того народу, який вони представляють. До речі, українська й білоруська музика мають більше спільного, адже ці народи належать до слов’ян і мають мовну та культурно-історичну спорідненість. Можна подивитися, наприклад, на національні костюми, музичні інструменти, якими користуються українці… і білоруси. А ось від їх музики дуже відрізняється музика грузинського народу. Її можна назвати «гарячою», яким є і сам грузинський народ. У ній важливу роль відіграють ударні інструменти. Хочеться звернути увагу на своєрідну мелодику «Лезгинки» (незвичну для української музики). Демонстрація української народної пісні „Вийди, вийди, Іванку” Ми вже знаємо, що українські композитори у своїх творах інколи використовують мелодії українських народних пісень. Послухайте музичний твір і визначте його жанр і характер.
https://www.youtube.com/watch?v Розучування. Українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку»
1.
Вийди, вийди, Іванку,
Заспівай
нам веснянку.
Зимували,
не співали,
Весну
дожидали.
2.
Весна, весна, наша весна,
Та що ж
ти нам принесла?
Старим
бабам — по кийочку,
А дівчатам по віночку.
3.
Звила ж я віночок вчора
Звечора,
звечора,
З
зеленого барвіночка
Та й
повісила на кілочку.
4.
Вийди, вийди, Іванку,
Заспівай
нам веснянку,
Зимували,
не співали,
Весну дожидали.
Виконайте цю пісню з
супроводом, зверніть увагу на активне звукоутворення і вмілий розподіл
дихання. Важливо не сповільнювати рух
мелодії, стежити за тим, щоб вона звучала легко і плавно.
https://www.youtube.com/watch?v=qgqwi7zaOZo
Комментарии
Отправить комментарий