06 апреля 2021, вторник
1. Українська мова
Тема. Займенник
https://www.youtube.com/watch?v=w7GW-zAlAps
Інтерактивна
вправа «Бліц – опитування»
– Скільки частин мови є в українській мові?
– Назвіть частини мови, які ви
вже вивчили.
– Наведіть приклади вивчених
частин мови. Доведіть свій вибір.
1. Гра «Відгадай і доведи» (з
елементом проблемної ситуації)
Галинка, сад, сумує, солодкий, одинадцять, він,
ми, те, стільки.
Розподілити слова у відповідну частину мови.
– На які
питання відповідають слова: він (хто?), ми
(хто?), те (яке?), стільки (скільки?)
– То може
слова він, ми – це іменники, те – прикметники, стільки – числівник?
Хоч вони і відповідають
на питання цих частин, але це інша частина мови – займенник.
– А хто може пояснити, як утворилося слово займенник?
Робота над
новим матеріалом
1. Робота над
правилом (підручник с. 118)
– На що вказує
займенник?
– Які частини
мови можна замінити займенниками?
– Який
взаємозвʼязок між займенниками та частинами мови, які вони заміняють?
(відповідають на ті ж самі питання).
2. Дослідницька робота.
– Якщо займенник замінює іменник, прикметник та числівник, то якими
граматичними категоріями він може характеризуватися?
І Чи
мають займенники категорію числа? Розподіліть займенники у дві групи: я, ми, ти, ви, він, вона, вони, воно
однина множина
ІІ Чи змінюються займенники за відмінками? Провідміняйте займенники.
Н. в. я вони
Р. в.
Д. в.
Зн. в.
Ор. в.
М. в.
ІІІ Чи можна визначити рід займенників: я, ми, ти, ви, він, вона, вони, воно?
ч. р. ж. р. с. р.
Робота за вправою 270.
– Прочитайте
текст (самостійно).
– З якого
мультфільму цей уривок?
– Назвіть
слова, що повторюються.
– Визначте, до
яких частин мови вони належать.
– Як можна
уникнути повторення?
Самостійний запис у зошити І абзацу тексту.
Робота за вправою 271 (усно)
Ознайомлення з теоретичним матеріалом с. 120.
– Що нового
дізналися?
– Чого не
вистачало?
– Як ви думаєте, чи добре мені було вас сьогодні навчати? Чому?
2. Літературне читання (українське)
Тема. Як мурашки наїлися цукру. За М. Йогансеном
Прочитати
оповідання «Як мурашки наїлися цукру» та виконати завдання
1. Хто автор
твору "Як мурашки наїлися цукру"?
а) Шарль Перро г) Паола Утевська
2. До якого
жанру художньої літератури належить твір?
а) науково-художні оповідання
в) Астрід Ліндгрен
б) науково-художні вірші
в) науково-художні казки
г) науково-художні байки
3. Автор
повідомляє нову цікаву інформацію ...
а)
про різні природні явища
б) про життя тлі
в) про життя мурашок г) про життя рослин
4. Що роблять
мурахи взимку?
а) залізли на дерево б) сховалися під корою
в) сховалися під травою г) сховалися
під землею
5. Яку
рослину згадує автор в оповіданні?
а) ромашку б) будяк
в) волошку г) барвінок
6. Хто жив на
будяку?
а)
коник б) мурашка
в) тля г) сонечко
7. Що робили
мурахи з тлею?
а) кусали б) знищували
в) проганяли г) доїли
8. Чим лоскотали
мурахи тлю?
а)
головою б) черевцем в) лапками
г) вусами
9. Які очі
були у мурахи?
а) лупаті та круглі
б) маленькі та хитрі
в) лупаті та великі г) маленькі та круглі
10. Чим
годував автор мурах
взимку?
а)
рослинами б) тлею в) медом г) цукром
11. Чого
перелякався автор?
(Вибери всі вірні відповіді на запитання)
а)
що мурахи повтікають б) що мурахи розповзуться
в) що мурахи загинуть
г) що мурахи захворіють
12. Як
мурахи годувались взимку цукром?
а) висмоктували солодкі крапельки з
іншої мурахи
б) їли цукор, поки не наїлися
в) висмоктували солодкий сік з тлі
г) чекали, поки автор покладе
новий шматочок цукру
13. Що
автор зробив зі своїми мурашками навесні?
а) подарував в зоомагазин
б) залишив у себе вдома
в) продовжував годувати медом
та цукром
г) відпустив їх на вигін
14. Чи можна стверджувати (Як ви думаєте), чи всі факти
про життя мурашок ми пригадали? Чи може все ж таки ще є
інформація, яку ми поки що не знаємо?
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Математика
Тема. Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з
іменованими числами. Розв'язування задач
https://www.youtube.com/watch?v=SUfPevKrbVI
Тест-контроль (з використанням прийому «Взаємоперевірка»).
1. Скільки годин в 1/2 доби?
а) 8 годин;
б) 6 годин;
в) 12 годин;
г) 3 години.
2. Виконай дію 21 ∙ 221. Вибери правильну відповідь:
а) 4641;
б) 4541;
в) 4441;
г) 4642.
3. Порівняй числа 30 500 і 3500.
4. Автомобіль подолав 180 км за 3 години. З якою швидкістю рухався
автомобіль?
а) 90 км/год;
б) 60 км/год;
в) 40 км/год.
5. 1/2 числа 42 — це:
а) 84;
б) 42;
в) 21.
2) Математичний диктант
Знайти 1/70 від 560. |
2. 1/80 = 6. Знайти все число. |
3. Перетворити: 54 т 36 кг = [ ] кг. |
4. Перетворити: 1 дм 3 мм = [ ] мм. |
5. Знайти добуток чисел: 17 і 4. |
6. Знайти суму чисел: 470 і 530. |
7. Знайти частку чисел: 98 і 14. |
8. Число 78 зменшити в 6 разів. |
9. Знайти різницю чисел: 800 і 430. |
10. Знайти добуток чисел: 90 і 70. |
11. Знайти: 3/7 від 1400. |
Виписати числа (крім іменованих чисел) у порядку спадання.
6300; 1000; 600; 480; 370; 68; 13; 8; 7.
— Обчисліть приклади з поясненням №№ 911; 912 (с. 145).
Опрацювання навчального матеріалу
1) Робота за підручником (с. 145).
а) Самостійне обчислення виразів № 914
7200 - 200 ∙ 8 - 600 = 7200 - 1600 - 600 = 5600 - 600 = 5000
(8208 - 1944): 6 = 6264 : 6 = 1044
б) Самостійне обчислення виразів № 913
в) Робота над задачею № 915
— Розв’яжіть задачу, склавши рівняння.
Розв'язання:
Припустимо, що в одному мішку буде х кг картоплі, тоді з одної
ділянки зібрали (30 ∙ х) кг картоплі, а з другої (32 ∙ х) кг. З другої ділянки
зібрали на 100 кг більше. Складемо рівняння:
Відповідь:
50 кг — маса одного мішка картоплі.
Самостійна робота над задачею № 916
Відповідь:
20 кг яблук клали в кожен ящик.
4) Усне виконання завдання № 917— Назвіть рівні величини.
5) Розв'язування задач з логічним навантаженням № 918
Відповідь: 4 банани з’їла друга мавпа.
Комментарии
Отправить комментарий