09. апреля пятница 4 класс

 

1. Математика

Тема. Аналіз контрольної роботи. Повторення вивче­ного

Усні обчислення.

Математичний диктант. Частку чисел 40 і 8 помножити на їх суму; суму чисел 20 і 4 збільшити в 15 разів; добуток чисел 80 і 27 зменшити в 9 разів; знайти добуток 64 ∙ 25 ∙ 4; суму чисел 38 і 8 помножити на їх різницю; записати у вигляді суми розрядних доданків числа 76, 298, 2008; помножити 30 на суму чисел 40 і 2.

Повторення та узагальнення вивченого матеріалу

Задача 921

Пояснення множення двоцифрового числа на двоцифрове прочитати самостійно. Особливу увагу приділити запису другого добутку при письмовому множенні.

Вправа 922

Вправа 923 - самостійно.

Задачі 924: (1) - усно, (2), (3) – використати схематичні короткі записи.

Задача 925.

 Підсумок уроку

Повторили письмове множення на двоцифрові числа, розв’язували задачі.


2. Українська мова

Тема. Відмінювання особових займенників.

https://www.youtube.com/watch?v=-opdl7BI9OQ

 Робота над прислів'ями

— Прочитайте, поясніть зміст. Підкресліть займенники.

1) Дерево живе, хоча з нього й осипається листя. 2) Час — не віл, його не налигаєш. 3) Ото, мамо, хвалять нас: чи ви мене, чи я вас. 4) Шануй сам себе, шануватимуть і люди тебе. 5) Хай робота тебе боїться, а не ти її.

Словникова робота

Гардероб — приміщення в громадській установі, де зберігається верхній одяг відвідувачів.

Речення:

1) Наш клас сьогодні чергує біля гардероба.

2) Під час великої перерви чергові будуть прибирати в гардеробі.

3) Андрійко прийшов до гардеробу.

4. Тестування

1. Займенник указує на:

а) ознаку предмета;

б) предмет;

в) предмет, ознаку, кількість.

2. Особові займенники вживаються замість:

а) прикметника;

б) числівника;

в) іменника.

3. Згрупуйте займенники за особами: я, вони, вона, ти, ми, воно, він, ви.

— Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся,, як змінюються займенники за відмінками.

Спостереження за мовним матеріалом

Спостереження за змінюванням займенників 1-ї, 2-ї, 3-ї особи однини і множини за питаннями

— Яка буква пишеться у займенниках 3-ї особи?

Висновок. Особові займенники при відмінюванні змінюють основу слова.

Диктант-мовчанка

2-га особа однини                Прийшов до (він)

3-тя особа однини ж. р.        Згадувати (я)

1-ша особа мн.                     Спілкуватися з (ми)

Перевірка: ти, вона, ми; прийшов до нього, згадувати мене, спілкуватися зі мною.

Робота з деформованими реченнями

Очі, були, у, великі, нього, сині.

(У нього були великі сині очі.)

— Як ви написали слова у нього? Чому?

— Визначте особу, число, відмінок цього слова. (3-тя ос. одн. Р. в.)

Висновок. В особових займенниках можна визначити особу, в деяких — рід, число, відмінок.

Самостійна робота

— Прочитайте, поясніть зміст. Визначте рід, число, відмінок займенників.

1) Йому, як з гуски вода. 2) Їй кажеш «ячмінь», а вона каже «гречка». 3) Сорочка мені ближче, ніж каптан.

— Що нового дізналися на уроці?

— Що таке займенник?

— Назвіть займенники 1-ї, 2-ї, 3-ї особи.

— Складіть кілька речень із займенником.


3. Трудове навчання

Тема. Об’ємна аплікація з тканини та ґудзиків.

Виготовлення м’якої іграшки.


https://www.youtube.com/watch?v=3LqOCvmtVMo

Послідовність виготовлення м¢якої іграшки:     

1.       Виготовлення викрійки (шаблона).

2.       Розкрій деталей іграшки.

3.       З`єднання деталей іграшки.

4.       Остаточна обробка іграшки.

Практична робота «Технологія виготовлення пласкої іграшки».

- Сьогодні ми з вами виготовляємо найпростішу пласку м¢яку  іграшку, до якої ми на минулому уроці викроїли деталі.

Перед тим як приступити до практичної роботи ми повинні пригадати правила безпечної праці і санітарно-гігієнічні вимоги під час виконання ручних швейних робіт.

Запитання:

1.     Як треба сидіти при шитті і вишиванні?

     Сидіти прямо,не сутулячись,спираючись на спинку стільця .

2.      З якого боку повинно падати світло?

Під час вишивання правою рукою світло повинно падати  зліва на робоче місце.

3.     Через який час потрібно робити перерву? Для чого?

Через кожну годину вишивання чи шиття необхідно робити відпочинок для очей на 5-10 хвилин.

4.     Як мають виглядати якісні голки та булавки?

Гострі, рівні, неіржаві.

5.     Де можна зберігати голки та шпильки?

У гольниці, в подушечці для голок, на магніті; категорично забороняється у маленьких мяких іграшках.

6.     Що не можна робити з голкою?

Не підносити голку близько до обличчя,не залишати голку без нитки, не вколювати її в одяг, меблі штори і т. д

7.     Як правильно зберігати ножиці під час роботи?

Із зімкнутими лезами, кільцями до себе, справа (зліва для шульги) на відстані від краю стола, щоб випадково не впали.

8.     Як правильно передавати ножиці? Продемонструйте.

Кільцями вперед, тримаючи пальцями  за зімкнуті леза.

9.     Як відміряти оптимальну довжину нитки для ручного шиття?Продемонструйте. Тримаючи двома пальцями за кінчик, обвести нитку кругом ліктя знову до пальців.

10.                        На якій відстані  від очей слід тримати виріб, виконуючи роботу?

25-30 см.

11.                       Чого дотримуватись на робочому столі?

На робочому столі слід дотримуватись чистоти і порядку.


4. Образотворче мистецтво

Тема. Краса природи рідного краю. Виконання багатопланової пейзажної роботи  «Садки цвітуть».

https://www.youtube.com/watch?v=KTCMiBFRREk

https://www.youtube.com/watch?v=z29EY0KaGeg

- З приходом весни змінився і наш рідний край. Йдучи до школи або просто прогулюючись ви точно помітили, що на узбіччі зацвіли дерева, відчутно приємний аромат квітів, будинки неначе прикрашені деревами. Більшість дерев вкриваються дрібним  білим цвітом. Тільки грушка вносить рожеві барви у біле покривало. Ароматними квітковими пахощами наповнюється весняне повітря.  Зеленими, білими, рожевими барвами та милою мелодією звеселяє нас весняний сад .В такі миті задумуєшся про швидкоплинність прекрасного, скоро дерева відцвітуть, але в пам’яті хочеться зберегти ці прекрасні моменти, це ми і зробимо на уроці! Спробуємо зобразити квітуче дерево на ваш вибір.
- Отже,сьогодні ми будемо малювати весняний сад за допомогою пейзажу .

1. Вибираємо розташування альбомного аркуша в

залежності від композиції.

2. Спершу виконуємо малюнок олівцем, малюємо передній

план, у моєму випадку це дерево та вдалині гори.

3. Наступним етапом буде зображення річки ,трави ,неба і дерев які знаходяться біля гір .

4. Наприкінці вибираємо кольори та зафарбовуємо .Я використала такі кольори: синім зафарбувала річку гори і небо ,зеленим – траву ,жовтим – берег річки , коричневим – стовбур дерева і рожевим із білим – цвіт дерев.
- Перед тим, як ми приступимо до роботи, пригадаймо правила роботи з акварельними фарбами.

Правила роботи з акварельними фарбами:

-         акварель треба розвести  і, перш ніж  малювати,  перевірити   колір на папері;

-         кольори  не повинні  перекриватися, інакше  буде бруд;

-         якщо  малювати  аквареллю, де поряд  є ще  фарба   , яка не просохла, фарба  розтечеться;

 -    малювати аквареллю можна і на вологому папері, тоді фарба розпливається, ніби ми дивимося на малюнок через вологе скло


5. Основи здоров’я

Тема. Групи дорожніх знаків

https://www.youtube.com/watch?v=NvVOm7IOa2M






Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Литература. 8 класс 11.01

8 класс 15.04 четверг